M. Sc. Lasse Peschka

M. Sc. Theory and History of Psychology, University of Groningen

B. Sc. Psychology, University of Bamberg

Publications

Peschka, L; Raab, M. H. (2022). A thing like a human? A mixed-methods study on sex doll users. International Journal of Sexual Health.

Peschka, Lasse; Bergner-Koether, Ralf; Hajak, Göran. (2022). Cybergrooming aus Täter:innen Perspektive. Informationsdienst Straffälligenhilfe. 2/2022.

Talks and Conference Contributions

Peschka, L. (2022, November). Sex mit Puppen: Patriarchaler Albtraum oder perfekte Partnerinnen? Talk at freie uni bamberg, Bamberg, Germany.

Peschka, L. (2017, April). Amongst labeling and self-ascription: Doing Transgender in Identity Work and interaction. Poster presentation at the conference of the European Professional Association for Transgender Health, Belgrade, Serbia.

Peschka, L. (2017, January). Trans*Identitäten zwischen Selbst- und Fremdzuschreibungen. Talk at freie uni bamberg, Bamberg, Germany.