Welcome Center Christmas Party / Welcome Center Weihnachtsfeier

Dear all,

you and your partners and families are all cordially invited to our Welcome Center Christmas party

Date: Friday, 15 December
Time: from 5.00 pm
Place: party room 2, ground floor, international guest house Collegium Oecumencium (Josef-Kindshoven-Strasse 5)

We will organize snacks and drinks, both of which will be sponsored by DAAD. We would be delighted if you brought some traditional food from your home countries as well! In addition to the cosy get-together, we will prepare a Christmas quiz. :)

If you have some further suggestions for the program, we are looking forward this, too. Please email your proposals to us by Wednesday, 12 December, so that we can organize the program.

Of course, children are welcome at our Christmas party! We will organize a  kids’ corner with toys. :)

Please register for the party by email to assistenz.welcome.international@uni-bamberg.de by Wednesday, 12 December and please let us know how many people you will bring.

We are looking forward to celebrating with you!

Kind regards
Alexandra, Martin, Ewelina und Sandra

Liebe internationale Wissenschaftlerinnen und Wissenschaftler,

wir möchten Euch und Eure Partner bzw. Familien ganz herzlich zu unserer  Welcome Center Weihnachtsfeier einladen:

Datum: Freitag, den 15. Dezember
Uhrzeit: ab 17.00 Uhr

Ort: Saal 2, Erdgeschoss, Internationales Gästehaus Collegium Oecumencium (Josef-Kindshoven-Strasse 5)

Wir organisieren Snacks und Getränke, die vom DAAD finanziert werden. Wir freuen uns besonders, wenn Ihr zusätzlich traditionelles Essen aus Euren Heimatländern mitbringt!  Neben dem gemütlichen Beisammensein steht dieses Jahr wieder ein Weihnachtsquiz auf dem Programm. :)
Falls Ihr irgendwelche anderen Programmvorschläge habt, freuen wir uns darüber sehr. Mailt uns bitte Eure Vorschläge bis zum Mittwoch, 12. Dezember, damit wir das Programm planen können.

Natürlich sind Kinder bei der Weihnachtsfeier herzlich eingeladen! Wir organisieren eine Kinderecke mit Spielsachen. :)

Wir bitten Euch um Anmeldung per Email an assistenz.welcome.international@uni-bamberg.de bis zum Mittwoch, 12. Dezember. Bitte teilt uns auch mit, mit wie vielen Personen Ihr kommt.

Wir freuen uns schon sehr auf Euch!

Alexandra, Martin, Ewelina und Sandra